loading...
Redbuzz | ردباز
Danial بازدید : 116 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

CM Emoji Keyboard نام یک صفحه کلید هوشمند برای گوشی های اندروید می باشد. این صفحه کلید به شما عزیزان کمک می کند تا به راحتی ارقام را وارد نمایید. این صفحه کلید شامل Emoji های متنوع و با احساس و شکلک های جذاب می باشد. آیا دوست دارید به شکلک های جدید و متنوع دسترسی داشته باشید ؟ اگر این طور است این کیبورد بهترین انتخاب شما خواهد بود. از شکلک های زیبا بهره مند شوید و از آن ها برای پیامک خود استفاده نمایید . توجه داشته که این کیبورد از زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، یونانیپشتیبانی می نماید .

Danial بازدید : 147 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

Kika Keyboard – Emoji Keyboard یک صفحه کلید هوشمند برای اندروید است که شامل تم‌‌ها، فونت‌ها، صداها و ویژگی‌های متنوع دیگری می‌باشد. این صفحه کلید به شما امکان می‌دهد تا در هر جایی مانند ایمیل، توییتر، اس ام اس و … همراه متن خود به راحتی آیکون های ایموجی زیبا وارد کنید.

Danial بازدید : 116 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

Goal Live Scores نرم افزار رسمی سایت بزرگ گل دات کام میباشد . اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمیتوانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم میخواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید . حتما در این پروسه مقدار بسیار زیادی از دیتا خود را به هدر خواهید داد ولی این برنامه که سریع ترین نرم افزاردریافت نتایج فوتبال در زمان واقعی از این کار جلوگیری کرده و تمامی نتایج با جزئیات بالا به اطلاع شما میرساند . تمامی نتایج ارائه شده از وبسایت رسمی گل که یکی از وبگاه‌های خبری در زمینهٔ فوتبال است گرفته میشود . این وبگاه در سال ۲۰۰۴ راه‌اندازی شد . این سایت اخبار فوری ، نتایج همزمان مسابقات ، خلاصه دیدارها و اخبار لحظه به لحظه تیم‌های بزرگ فوتبال را خبررسانی می‌ کند که شما میتوانید تمامی اطلاعات ارائه شده در این پایگاه را از طریق این برنامه دریافت کنید . در این برنامه شما میتوانید بر روی هر یک از روز های هفته رفته و لیست بازی هایی را برگزار خواهند شد را بهمراه ساعت برگزاری و در لیگ های تفکیک شده مشاهده کنید

Danial بازدید : 121 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

Danial بازدید : 132 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)
Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند . مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید . مرورگر گوگل کروم برای تمامی سیستم عمل های ویندوز، آندروید، ای او اس و … ارائه شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید. زیبایی و امکانات Chrome Browser بدون شک ان را کم نظیر نموده است و اما حجم بالایش برای گوشی های ضعیف مشکل ساز است.
Danial بازدید : 139 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

یک مرورگر ساده، سریع و کم مصرف برای شما دارنده دستگاه اندرویدی !

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل 1.6 مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!

CM Browser – Fast & Secure با حجم بسیار کم خود شما را حیرت زده خواهد کرد که چگونه با حجم یک مگابایت چنین مرورگر پرسرعت و قدرتمندی طراحی گردیده است!


Danial بازدید : 158 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

CM Locker_Secure Notifications v4.0.3 – قفل صفحه بسیار زیبا، سریع و رایگان اندروید محصولی از Cheetah Mobile

CM Locker_Secure Notifications یک قفل صفحه فوق العاده زیبا و نام آشنای سی ام برای دستگاه های اندرویدی است که به شما این امکان را می دهد به اسانی از طریق لاک اسکرین اسمارت فون اندرویدی خود به اپلیکیشن ها و بخش های دیگر دسترسی داشته باشید! اگر به دنبال یک قفل صفحه عالی برای موبایل خود هستید ما به شما قفل صفحه سی ام را پیشنهاد می دهیم چرا که اینترفیس آن بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود و از طرفی ویژگی های عالی ان همچون مدیریت اطلاع رسانی برای دسترسی اسان به پیامکها، تماس و …، قرار دادن قفل صفحه برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز، نمایش درجه ی هوا در قفل صفحه، ابزارهای مختلف برای جاسازی در قفل صفحه و دیگر موارد آن تجربه ای متفاوت از برنامه های قفل صفحه را برایتان به ارمغان می آورد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 8,854
  • بازدید کلی : 71,076
  • کدهای اختصاصی

    تماس با ما